Εγγύηση

η εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια από την ημερομηνία αγοράς και υπόκειται σε νομικές διατάξεις.

Η περίοδος εγγύησης είναι 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς. Η εγγύηση παρέχεται με τη μορφή εγγύησης αντικατάστασης.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, οι συσκευές που είναι ελαττωματικές λόγω υλικών ή κατασκευαστικών σφαλμάτων θα αντικατασταθούν κατά την κρίση μας. Οι πελάτες δεν χρειάζεται να επιστρέψουν το ελαττωματικό αντικείμενο. Η χρήση της εγγύησης δεν παρατείνει την περίοδο εγγύησης ούτε ενεργοποιεί νέα εγγύηση.

Αξιώσεις εγγύησης

Έχετε στη διάθεσή σας τα ακόλουθα έγγραφα, καθώς αποτελούν τη βάση για αξιώσεις βάσει της εγγύησης ή της εγγύησής σας:

  • Τιμολόγιο (απόδειξη αγοράς, έναρξη περιόδου εγγύησης)

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για να ζητήσετε την εγγύηση στη διεύθυνση support@rheidon.com. Ενδέχεται να ζητήσουμε φωτογραφίες ή βίντεο του ελαττωματικού προϊόντος για να επιταχύνουμε την επεξεργασία του αιτήματός σας.

  • Ενδέχεται να ζητήσουμε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο του ελαττωματικού στοιχείου για να βοηθήσουμε στην επεξεργασία του αιτήματός σας.
  • Εάν η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση, θα λάβετε μια συσκευή αντικατάστασης μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Θα καλύψουμε τα έξοδα αποστολής της συσκευής αντικατάστασης.

Εξαιρέσεις Εγγύησης

Οι αξιώσεις εγγύησης είναι άκυρες εάν:

  • Υπάρχουν ενδείξεις λανθασμένου ή ακατάλληλου χειρισμού, λειτουργίας ή μεταφοράς.
  • Το προϊόν δεν χρησιμοποιήθηκε σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγιών.
  • Χρησιμοποιήθηκαν εξαρτήματα ή ανταλλακτικά που δεν συνιστώνται ή δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή.
  • Η συσκευή αποσυνδέθηκε από την πρίζα κατά τη φόρτιση.
  • Παρουσιάζεται διάβρωση στις επαφές των βυσμάτων λόγω επίμονης υγρασίας ή/και υγρασίας.
  • Νερό ή άλλα υγρά εισήλθαν στη συσκευή μέσω μη προστατευμένων ή αποσυνδεδεμένων βυσμάτων.
  • Ακραίες συνθήκες (υγρασία, ζέστη, υπερτάσεις ρεύματος, πλημμύρες, κεραυνοί, πυρκαγιά, ανωτέρα βία κ.λπ.) εκτός των προδιαγραφών που αναφέρονται στο εγχειρίδιο οδηγιών ή στον ιστότοπό μας έχουν επηρεάσει τη συσκευή.
  • Στη συσκευή εφαρμόστηκαν ακραίες ή σκόπιμες δυνάμεις πέρα ​​από τις κανονικές συνθήκες χρήσης.
  • Προσπαθήσατε να επισκευάσετε τη συσκευή μόνοι σας ή η συσκευή παραποιήθηκε από κάποιον άλλο εκτός από τον κατασκευαστή.
  • Το περίβλημα, τα βύσματα ή τα καλώδια έχουν ανοιχτεί ή παραβιαστεί.
  • Η περίοδος εγγύησης έχει λήξει.

Η εγγύηση δεν καλύπτει:

  • Οποιαδήποτε συνηθισμένη φθορά στο περίβλημα, τα ελαστικά μέρη, τα καλώδια, τις θήκες καλωδίων ή τους συνδέσμους.
  • Απώλεια προστασίας αφής από ηλεκτροπληξία σε συσκευές Rheidon.

* Αυτή η πολιτική εγγύησης είναι μια ενημερωμένη έκδοση των πληροφοριών που περιέχονται στο έντυπο εγχειρίδιο χρήσης μας. Η πιο σημαντική βελτίωση είναι ότι τώρα προσφέρουμε δωρεάν ανταλλαγή εντός της περιόδου εγγύησης, καθιστώντας περιττές τις επισκευές. Ανατρέξτε σε αυτήν την ενημερωμένη έκδοση για όλα τα σχετικά ερωτήματα.