Πολιτική επιστροφής χρημάτων
ΑΚΥΡΩΣΗ
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία πριν στείλουμε το πακέτο, χωρίς επιπλέον χρέωση.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για επιστροφή.
Όλα τα είδη πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα με την αρχική συσκευασία άθικτη, απαλλαγμένα από βρωμιά, σκόνη ή οποιαδήποτε αρώματα, στην κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. Και πριν επιστρέψετε το προϊόν, πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών στο support@rheidon.com πρώτα.
Οι πελάτες καλύπτουν τα έξοδα αποστολής επιστροφής.
Αφού λάβουμε το προϊόν επιστροφής σας, θα επεξεργαστούμε το αίτημα επιστροφής χρημάτων σας σε 15 ημέρες.
Διεύθυνση επιστροφής: Θα σας στείλουμε διεύθυνση επιστροφής μετά από επικοινωνία.
(Οι πελάτες πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας πρώτα πριν την επιστροφή. ΔΕΝ δεχόμαστε επιστροφή χωρίς προηγούμενη επικοινωνία)
Όλα τα προϊόντα μας υποστηρίζονται από εγγύηση 30 ημερών ανταλλαγής ή επιστροφής χρημάτων (σε ισχύ από την ημερομηνία παράδοσης) για ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ, ΣΦΑΛΜΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ, ΛΕΙΠΟΝΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. Για το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, ο πελάτης πρέπει πρώτα να επικοινωνήσει μαζί μας και να παράσχει φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για περιπτώσεις όπως κανονική χρήση, κακόβουλη ζημία μετά την παράδοση ή ζημιά που προκύπτει από ακατάλληλη μέθοδο χρήσης.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Πριν χρησιμοποιήσετε το προϊόν, συνιστούμε να κάνετε έναν έλεγχο για να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι σε καλή κατάσταση και είναι ακριβώς αυτό που παραγγείλατε.
Τυχόν επιστροφές χρημάτων από εμάς θα υποβληθούν σε επεξεργασία στον αρχικό τρόπο πληρωμής όταν υποβάλετε την παραγγελία σας. (Λάβετε υπόψη ότι δεν θα σας επιστραφούν τα αρχικά έξοδα αποστολής. )
Εάν τηρηθεί η επιστροφή χρημάτων, ενδέχεται να χρειαστούν 3-7 εργάσιμες ημέρες για να επιστρέψετε στον λογαριασμό πληρωμής σας. Ελέγξτε με την τράπεζά σας εάν δεν εμφανιστούν εντός αυτής της περιόδου.
Για να ολοκληρώσετε ένα αίτημα επιστροφής/επιστροφής χρημάτων/αντικατάστασης, στείλτε email στην ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών support@rheidon.com επισυνάπτεται με τα ακόλουθα:
1. Αριθμός παραγγελίας
2. Γραπτές λεπτομέρειες ζημιάς
3. Φωτογραφική απόδειξη που δείχνει ξεκάθαρα τη ζημιά/λάθος αντικείμενο που ελήφθη
Με τη λήψη των παραπάνω, θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα σας απαντήσουμε εντός 24 ωρών.
ΕΓΓΥΗΣΗ
1. Παρέχουμε υπηρεσία εγγύησης 2 ετών.
2. Εξαιρέσεις από την εγγύηση
Στις ακόλουθες περιπτώσεις, η εγγύηση είναι άκυρη:
• Το προϊόν έχει καταστραφεί ή τροποποιηθεί σκόπιμα.
• Το προϊόν δεν χρησιμοποιείται σύμφωνα με το εγχειρίδιο και τις οδηγίες του προϊόντος.
• Το προϊόν υφίσταται ζημιά λόγω ατυχημάτων, πλημμυρών, πυρκαγιών ή άλλων φυσικών καταστροφών.
• Ζητήματα που προκύπτουν από μη εξουσιοδοτημένες επισκευές ή αποσυναρμολόγηση.
• Η περίοδος εγγύησης έχει λήξει.
3. Υποβολή αξιώσεων εγγύησης
• Έχετε έτοιμα τα ακόλουθα έγγραφα, καθώς αποτελούν τη βάση για την υποβολή αξιώσεων που προκύπτουν από την εγγύηση ή την εγγύησή σας:
• Δελτίο παράδοσης (ημερομηνία έναρξης της περιόδου εγγύησης)
- Τιμολόγιο (απόδειξη αγοράς)
- Πιστοποιητικό εγγύησης με σειριακό αριθμό συσκευής
• Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας (δείτε την ενότητα για την Εξυπηρέτηση Πελατών).
• Σε καμία περίπτωση μην στείλετε τη συσκευή σας σε μια από τις αποθήκες μας χωρίς πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας, καθώς τα Κέντρα Εξυπηρέτησής μας βρίσκονται αλλού. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το δέμα θα σας επιστραφεί με δικά σας έξοδα.