The Hidden Challenges of Legacy Automakers in the EV Era - Rheidon Tech

Οι κρυφές προκλήσεις των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών στην εποχή EV

Οι εταιρείες παραδοσιακών αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Για να κατανοήσουμε το γιατί, ας εξετάσουμε πόσο πολύπλοκα είναι τα παραδοσιακά συστήματα λογισμικού αυτοκινήτων και γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παλαιού τύπου αγωνίζονται με την ενσωμάτωση λογισμικού.

Συνήθως, ένα συμβατικό αυτοκίνητο περιέχει περίπου 150 διαφορετικές μονάδες, καθεμία από τις οποίες ελέγχει διάφορες πτυχές του οχήματος. Αυτές οι ενότητες συχνά ανατίθενται σε εξωτερικούς προμηθευτές. Για παράδειγμα, η Bosch μπορεί να χειρίζεται τη μονάδα ελέγχου αμαξώματος, μια άλλη εταιρεία μπορεί να διαχειρίζεται τη μονάδα ελέγχου κλιματισμού και μια άλλη θα χειρίζεται τη μονάδα ελέγχου κινητήρα. Το πρόβλημα είναι ότι το λογισμικό για αυτές τις 150 ενότητες έχει αναπτυχθεί από 150 διαφορετικές εταιρείες. Ως αποτέλεσμα, τα συστήματα λογισμικού δεν επικοινωνούν αποτελεσματικά μεταξύ τους.

Παρόλο που ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει επωνυμία όπως η Ford, η ίδια η Ford πρέπει να βασίζεται στους προμηθευτές της για να κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές λογισμικού. Για παράδειγμα, η Ford θα χρειαζόταν την άδεια της Bosch για να τροποποιήσει το λογισμικό ελέγχου κλιματισμού. Αυτή η κατακερματισμένη προσέγγιση οδηγεί σε μια «χαλαρή συνομοσπονδία» παρόχων λογισμικού, ο καθένας από τους οποίους χρησιμοποιεί διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού και δομές. Κατά συνέπεια, το λογισμικό γίνεται ένας μπερδεμένος ιστός εκατομμυρίων γραμμών κώδικα που ακόμη και ο κατασκευαστής αυτοκινήτων μπορεί να μην κατανοεί πλήρως.

Για να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, ορισμένες εταιρείες παραδοσιακών αυτοκινήτων, όπως η Ford, αποφάσισαν να προμηθεύσουν ολόκληρη την ηλεκτρική αρχιτεκτονική τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γράψουν μόνοι τους όλο το λογισμικό, κάτι που είναι μνημειώδες έργο, δεδομένου ότι οι εταιρείες αυτοκινήτων δεν έχουν αναλάβει ποτέ ξανά τόσο ολοκληρωμένη ανάπτυξη λογισμικού. Στην ουσία γράφουν το λογισμικό για να χειριστούν τα οχήματά τους για πρώτη φορά.

Για να το δούμε αυτό, μια γνωστή μάρκα EV έχει περίπου 150 εκατομμύρια γραμμές κώδικα, ενώ τα Windows έχουν περίπου 40 εκατομμύρια γραμμές και το Android περίπου 15 χιλιάδες γραμμές. Αυτός ο τεράστιος όγκος κώδικα υπογραμμίζει την πολυπλοκότητα και την πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων.

Επιστροφή στο ιστολόγιο